سرنخ جدید

جدیدترین مطالب 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

سرنخ جدید

جدیدترین مطالب 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

یه ریز مستم یه دم آروم نمیشم بس که وابستم با کیفیت عالی 128 و 320 و متن شعر ترانه

دانلود آهنگ یه ریز مستم یه دم آروم نمیشم بس که وابستم از مسعود صابری با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه

Masoud Saberi

یه ریز مستم یه دم آروم نمیشم بس که وابستم دانلود اهنگ مسعود صابری

نَمْ نَمْ چشم تو منو دریا کرد گم شدم تو خودم منو پیدا کرد ...♪ گفته بودم بَهَتَ بی تو حالم بِدَهْ گفته بودم چه آتیشی عشقت بِهِ بِوُدِّ وَ نبودم زده ...♪ یه ریز مستم یه دَمُ اروم نمیشم بس که وابستم سِرْ هِرُّ قولی دادم تا تَهِشُّ هستم ...♪ به بارون تو محتاجم بریز مستم بریز مستم ...♪

لینک دانلود آهنگ

نم نم چشم تو منو دریا کرد با کیفیت عالی 128 و 320 و متن شعر ترانه

دانلود آهنگ نم نم چشم تو منو دریا کرد گم شدم تو خودم منو پیدا کرد با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه Masoud Saberi – Ye Riz Mastam

نم نم چشم تو منو دریا کرد دانلود اهنگ از مسعود صابری

نم نم چشم تو منو دریا کرد گم شدم تو خودم منو پیدا کرد گفته بودم بهت بی تو حالم بده گفته بودم چه آتیشی عشقت به بود و نبودم زده یه ریز مستم یه دم آروم نمیشم بس که وابستم سر هر قولی دادم تا تهش هستم به بارون تو محتاجم بریز مستم بریز مستم یه ریز مستم یه دم آروم نمیشم بس که وابستم سر هر قولی دادم تا تهش هستم به بارون تو محتاجم بریز مستم بریز مستم

nm nm chshm tv manv dria krd gm shdm tv khvdm manv pida krd gfth bvdm bht bi tv halm bdh gfth bvdm chh atishi eshght bh bvd v nbvdm zdh ih riz mstm ih dm arvm nmishm bs kh vabstm sr hr ghvli dadm ta thsh hstm bh barvn tv mhtajm briz mstm briz mstm

لینک دانلود آهنگ

با ﺗﻮﺍﻡ ﺍﺑﺮ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﮔﺮﯾﻪ ﻫﺎ ﻭ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎ ﮐﻦ با کیفیت عالی 128 و 320 و متن شعر ترانه

دانلود اهنگ با ﺗﻮﺍﻡ ﺍﺑﺮ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﮔﺮﯾﻪ ﻫﺎ ﻭ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎ ﮐﻦ احسان خواجه امیری ( کامل و رایگان Mp3 )

دانلود اهنگ با ﺗﻮﺍﻡ ﺍﺑﺮ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﮔﺮﯾﻪ ﻫﺎ ﻭ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎ ﮐﻦ احسان خواجه امیری ( کامل و رایگان Mp3 )

با توام ابر مسافر وطن پرنده ها کو با ﺗﻮﺍﻡ ﺍﺑﺮ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﮔﺮﯾﻪ ﻫﺎ ﻭ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎ ﮐو ﺩﻧﯿﺎ ﺩﯾﻮﺍﺭﻩ ﻭ ﺯﻧﺪﻭﻥ ﻣﻨﻮ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﻫﺎ ﮐﻦ تا شبو ﺍﺯﻡ ﺑﮕﯿﺮﯼ ﺍﺳﻢ ﻓﺮﺩﺍ ﺭﻭ ﺻﺪﺍ ﮐﻦ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺷﻼﻗﻪ ﻭ ﺯﻧﺠﯿﺮ ﺍﯾﻨﺠﺎ آﺳﻤﻮﻥ ﮐﻮﺗﺎﻫﻪ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺳﻘﻒ آﺭﺯﻭ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺑﻠﻨﺪﯼ ﯾﻪ آﻫﻪ

ﻣﻦ ﺍﺳﯿﺮﻡ ﺍﻣﺎ ﺯﻧﺠﯿﺮ ﺗﻮ ﺍﺳﺎﺭت ﻏﺮﻭﺭه آﺭﺯﻭﻣﻪ ﭘﺮ ﮐﺸﯿﺪﻥ وطنِ ﭘﺮﻧﺪﻩ ﺩﻭﺭﻩ ﺑﺎ ﺗﻮﺍﻡ ﺍﺑﺮ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﮐﻪ ﺗﻨﺖ ﺩﺍﻍ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﺭﻭﯼ آﻓﺘﺎﺑﻮ ﻧﭙﻮﺷﻮﻥ ﺑﺬﺍﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﻭ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﻣﺎ ﻣﯽخوﺍﺳﺘﯿﻢ ﺍﺯ ﺗﺮﺍﻧﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﻫﻢ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﺴﺎﺯﯾﻢ ﻣﺜﻞ ﻋﺎﺷﻘﺎﯼ قصه ﺩﻝ ﺑﻪ آﺳﻤﻮﻥ ﺑﺒﺎﺯﯾﻢ ﻣﺎ ﻣﯽخوﺍﺳﺘﯿﻢ ﺍﻣﺎ ﺩﻧﯿﺎ ﭘﺮ ﺳﻨﮓ ﻭ ﭘﺮ ﺧﺎﺭﻩ ﺗﻮ ﺑﺒﺎﺭﯼ ﯾﺎ ﻧﺒﺎﺭﯼ ﺑﺮﺍ ﺍﻭﻥ ﻓﺮﻗﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺑﺬﺍﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﻭ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﺍﻭﻧﮑﻪ آﻓﺘﺎﺑﯽ ﺗﺮﯾﻨﻪ ﺍﻭﻧﮑﻪ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﻣﯽ شه ﻫﺮ ﺷﺐ ﺭﻭ تن ﮔﻼ ﻣﯽ شینه ﺍﻭﻧﮑﻪ ﺍﺑﺮﯼ ﻣﯽ شه ﮔﺎﻫﯽ ﺗﻮ ﭼﺸمای ﮔﺮیه ﺁﻟﻮﺩ ﺍﻭﻧﮑﻪ ﺑﺎﺭﻭﻧﯿﻪ ﺟﻨﺴﺶ ﺍﻭﻧﮑﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺯﻣﯿﻦ ﺑﻮﺩ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺷﻼﻗﻪ ﻭ ﺯﻧﺠﯿﺮ ﺍﯾﻨﺠﺎ آﺳﻤﻮﻥ ﮐﻮﺗﺎﻫﻪ ﺍﯾﻦ ﺳﻘﻒ آﺭﺯﻭ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺑﻠﻨﺪﯼ ﯾﻪ آهه

 

لینک دانلود آهنگ

چجوری تو دلم جا شدی قحطی بود و تو دریا شدی با کیفیت عالی 128 و 320 و متن شعر ترانه

چجوری تو دلم جا شدی قحطی بود و تو دریا شدی دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده با کیفیت عالی 128 و 320 و متن شعر ترانه

Ahang chejori to delam ja shodi ghahti bo o to darya shodi

چجوری تو دلم جا شدی قحظی بود و تو دریا شدی دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده

تویی تویی که میتونی منو درمونم کنی...♪ تویی که منو میتونی عاشقونه آرومم کنی...♪ کم دیده دلم مثل تو ندیده دلم...♪ عجیب حال خوشی داره که به تو رسیده دلم...♪ این علاقه فقط واسه ماس با تو دلم رو هواست...♪ گره ی کور خورده دلم به چشای نازت...♪ بیقراره دلم آروم نداره دلم...♪ تو بزن تا که دل من برقصه به سازت...♪ نه نمیشه تنهایی بی تو سر نمیشه...♪ آخه دلم که بچه میشه به تو علاقه ی محسوس دارم...♪ اگه پا بده چشات به این دلم راه بده...♪ یکم تو دلت بهم جا بده از اوناشم که تو رو دوست دارم...♪ نه نمیشه تنهایی بی تو سر نمیشه...♪ آخه دلم که بچه میشه به تو علاقه ی محسوس دارم...♪ اگه پا بده چشات به این دلم راه بده...♪ یکم تو دلت بهم جا بده از اوناشم که تو رو دوست دارم...♪

چجوری تو دلم جا شدی قحطی بود و تو دریا شدی...♪ مسیر عشقمون یه جاده دور و درازه خوشم به خوشی دلت...♪ نمیکنم که ولت من فقط میفهمم چی میگذره توی دلت...♪ نه نمیشه تنهایی بی تو سر نمیشه...♪ آخه دلم که بچه میشه به تو علاقه ی محسوس دارم...♪ اگه پا بده چشات به این دلم راه بده...♪ یکم تو دلت بهم جا بده از اوناشم که تو رو دوست دارم...♪ نه نمیشه تنهایی بی تو سر نمیشه...♪ آخه دلم که بچه میشه به تو علاقه ی محسوس دارم...♪ اگه پا بده چشات به این دلم راه بده...♪ یکم تو دلت بهم جا بده از اوناشم که تو رو دوست دارم...♪

لینک دانلود آهنگ

نه نمیشه تنهایی بی تو سر نیمشه با کیفیت عالی 128 و 320 و متن شعر ترانه

نه نمیشه تنهایی بی تو سر نیمشه دانلود آهنگ از محسن ابراهیم زاده

Ahang na nemishe tanhaei bi to sar nemishe

نه نمیشه تنهایی بی تو سر نیمشه دانلود آهنگ از محسن ابراهیم زاده

تویی تویی که میتونی منو درمونم کنی تویی که منو میتونی عاشقونه آرومم کنی کم دیده دلم مُثْ تو ندیده دلم عجیب حَالٍ خوشی دَارِهِ که بِهِ تو رسیده دلم این قَلَقٍ فَقَطْ دَسْتُ مَاسَّةً بَا تو دلم رَوِّ هواست گره کور خورده دلم بِهِ چشای نازت بیقرار دلم آروم نداره دلم تو بزن تا که دَلَّ مِنْ برقصه بِهِ سازت نه نمیشه تنهایی بی تو سِرْ نیمشه

آخه دلم که بچه میشه بِهِ تو علاقه مَحْسُوسٍ داره اگه پا بِدَهْ چشات بِهِ این دلم راه بده یکم تو دَلَّتْ بِهِمْ جا بِدَهْ أَزُّ اوناشم که تورو دوست دارم نه نمیشه تنهایی بی تو سِرْ نیمشه آخه دلم که بچه میشه بِهِ تو علاقه مَحْسُوسٍ داره اگه پا بِدَهْ چشات بِهِ این دلم راه بده یکم تو دَلَّتْ بِهِمْ جا بِدَهْ أَزُّ اوناشم که تورو دوست دَارِمِ

چجوری تو دلم جا شدی قحظی بِوُدِّ وَ تو دریا شدی مسیر عشقمون یه جاده دُورُ وَ درازه خوشم بِهِ خوشی دَلَّتْ نمیکنم که ولت من فَقَطْ میفهمم چی میگذره توی دلت نه نمیشه تنهایی بی تو سِرْ نیمشه آخه دلم که بچه میشه بِهِ تو علاقه مَحْسُوسٍ داره اگه پا بِدَهْ چشات بِهِ این دلم راه بده یکم تو دَلَّتْ بِهِمْ جا بِدَهْ أَزُّ اوناشم که تورو دوست دارم نه نمیشه تنهایی بی تو سِرْ نیمشه

 

لینک دانلود آهنگ