سرنخ جدید

جدیدترین مطالب 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

سرنخ جدید

جدیدترین مطالب 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

دانلود آهنگ همه میدونن قصه لیلی و مجنونو

دانلود آهنگ همه میدونن قصه لیلی و مجنونو

همه میدونن قصه لیلی و مجنونو می دونن عشق شیرین، و فرهاد و میدونن …♪ همه میدونن …♪ اگه دل کندن…! آسونتر از کوه بود …♪ یا که فرهاد با شیرینش دروغ بود نمی شد نمی شد …♪ حتی یه سنگم، از بیستون دیگه جدا نمی شد …♪ ♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪ عشقای امروز، واسه یه لحظن …♪ دوست ، داشتناشون دروغ محضن دل به دلش دادی ، ولی سرابه …♪ آخر این عشقا پر عذابه …♪ همه میدونن …♪

دانلود آهنگ همه میدونن قصه لیلی و مجنونو

همشون میگن ، همشون میگن …♪ همشون میگن ، بی تو کار من تموم زندگیم …♪ نباشی بی تو …! حرومه دروغه …♪ ♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪ آره دروغه عشقای امروز واسه یه لحظن …♪ دوست داشتناشون ، دروغ محضن دل به دلش دادی ولی سرابه …♪ آخر این عشقا پر عذابه …♪

لینک دانلود آهنگ

منبع :

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6547062867840106496

دانلود آهنگ جدید ۴۲ بند به نام میگی عاشقتم

دانلود آهنگ جدید ۴۲ بند به نام میگی عاشقتم

بعد تو هی دارم دل دل میزنم …♪ نمیدونم تو کجایی به چی زول میزنم میتونستی تو یکم دیگه درکم کنی …♪ اخه این رسمش نیست بری بری ترکم کنی میدونم تو این شبا تو هم هوامو داری اره اینو میدونم تو هم منو دوس داری …♪ بیا این دیوونه رو بیشتر از این اذیتش نکن بیا دیگه بسته دوری دیگه در همش نکن

دانلود آهنگ ۴۲ بند میگی عاشقتم

شاید اگه بخوای بری بهت نمیگم که نرو …♪ شاید اینکه دوست دارم کم نکنه فاصله رو شاید این حرفای من دیگه برات عادی شده …♪ اصلا هر چی تو بگی جات تو دلم خالی شده میدونم تو این شبا تو هم هوامو داری اره اینو میدونم تو هم منو دوس داری …♪ بیا این دیوونه رو بیشتر از این اذیتش نکن بیا دیگه بسته دوری دیگه در همش نکن

لینک دانلود آهنگ

منبع :

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6545717569167347712

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام فقط برو

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام فقط برو

نپرس از حال و روز من فقط برو، نمون نشو پاسوز فقط برو برس به زندگیت به فکر من نباش ازم که پرسیدن بگو دوسم نداشت …♪ یکی دوتا نیست آخه درد این دلم چیزی، نمیگی خیلی مرد این دلم …♪ زیادی عاشقت شدم دلت رو نذار تموم شه، قصمون چه خوب چه بد …♪ ♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪ از هرچی ترسید دل من سرش اومد گفتم بهتر میشه، اما بدترش اومد بعد از تو فقط به عکسات، دلم رو زد از هرچی ترسید دل من سرش اومد گفتم بهتر میشه اما، بدترش اومد بعد از تو فقط به عکسات، دلم رو زد

هرجور که فکر کنی خواستم ولی نشد، رفتی و بعد تو این زندگی نشد …♪ یه حرفی بود که تو خواستی بگی نشد عیبی نداره …♪ این زخم رو دلم محکم ترم نکرد دوری، من ازت این عشقو کم نکرد هیشکی نگاه به این حال دلم، نکرد عیبی نداره عیبی نداره …♪ ♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام فقط برو

از هرچی ترسید دل من سرش اومد گفتم بهتر میشه، اما بدترش اومد بعد از تو فقط به، عکسات دلم رو زد…♪ از هرچی ترسید دل من سرش اومد گفتم بهتر میشه، اما بدترش اومد بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد

لینک دانلود آهنگ

منبع :

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6545197803075850240/

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام دور شدی

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام دور شدی

https://media.licdn.com/media-proxy/ext?w=500&h=500&f=pj&hash=w4BwAhMRNqZL4tywDfFIOvrbRtA%3D&ora=1%2CaFBCTXdkRmpGL2lvQUFBPQ%2CxAVta9Er0Vy_gBIZxhktrqeT4ligqURIS5bZDHS-HmX2pYTUI2jrecbWZrKnuylJJ24ElAI3eeqsRjTkFJe5NdCvKg&shareType=article

تو یه ذره هم شبیه کسی که پاره تنم بود نیستی …♪ تو عوض شدی که حالا سر هیچ و پوچ تو روم وا میستی ته چشمات امروز دنبال یه خورده احساس بودم …♪ کمترین حق منه من که باهات این همه رو راست بودم…♪

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام دور شدی ♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪ انقدر دور شدی و مغرور شدی که دیگه کور شدی عشقمو نمیبینی تو که میری با خیال راحت ولی سرنوشتمو نمیبینی…♪ سنگ شدی اهل جنگ…♪ با همه یه رنگ که باور کردم که از وقتی عاشقت شدم فقط حالمو بدتر کردم…♪

آخه با هرکی به غیر از من حالت خوبه یعنی چی …♪ فردای خودت چی میشه حالا امروز من هیچی …♪ بهتر میشه حتماً بعد از تو دنیای من …♪ اما تو مجبور میشی آخر یه روز پس بگیری حرفاتو …♪

لینک دانلود آهنگ

  منبع : https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6544867720939352065

دانلود آهنگ جدید مسعود جلیلیان به نام سیگاری

دانلود آهنگ جدید مسعود جلیلیان به نام سیگاری

روز وشو یا چتیام یا گه هیران و مس ای برا مردم، و دادم برس …? برای خاسم دره چید و دس بی وفایی خفم، کرد برس بی وفایی نفسم گرد برس ای برا مردم یه، کاری بکه …? بو وحال من زاری بکه در شیت خانه بچو زوی تریگ یه تختیگ ارای من، خالی بکه …? داغ عشق تو سیگاریم کرد نفس روز وشو یا چتیام یا گه هیران و مس سر خوم دی نیم بدجوری، قاطیم …? بعد تو دی علاقه‌ی من نیرم و کس …?

https://cdn-images-1.medium.com/max/800/0*S6ILhckjbf3WA74_.jpg

دانلود آهنگ مسعود جلیلیان سیگاری

بعد تو بی وفا داغ دنم و بان دس خط خطی کم من، هرچتیگ که خاطره س تا بزانی چنی شیتو و روانیم تا بزانی، چنی عاشقت بیم نفس…? داغ عشق تو سیگاریم کرد از مسعود جلیلیان پا بدی کی پا برد کرد نفس…? کی وجای من، قلب تو گرد و دس کاش بزانسیام همه ی عمرگم جادوی کی تو و من گرد نفس…? کاش بزانسیام، که عشق تو کیه کی خراو و شیت و شیدات بیه…? وی خدا بانه سره تا ابد جور من هیچکس، فدایت نیه…? داغ عشق تو سیگاریم کرد نفس روز وشو یا چتیام یا گه هیران و مس…? سر خوم دی نیم، بدجوری قاطیم…?

منبع :

https://medium.com/@saninam.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF-%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B3%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-4e8019eb905c?postPublishedType=initial